KARNIBAHAR KÖFTESİ

Karnıbahar köftesini ilk kez Sevgili arkadaşım Armina'da görmüştüm.Hemen denemeliyim dedim ve sonuçtan çok memnun kaldım.Tabii köfteyi yapalı da yiyeli de çook oldu ama ancak sıra geldi.Hatta unutmak üzereydim neredeyse.Karnıbaharı bir de böyle denememe sebep olan Armina'ya çok teşekkür ediyorum.Kendisi çok becerikli.Bloğuna mutlaka uğrayın ve dikkatle inceleyin.

MALZEMELER;
1 küçük boy karnıbahar,
2 su bardağı kaşar rendesi,
1 rendelenmiş soğan,
1 yumurta,
yarım su bardağı un,
tuz,karabiber,pulbiber.
Galeta unu(ben normal un kullandım.)
SOSU İÇİN:
Yoğurt,2-3 diş sarımsak,
incecik doğranmış dereotu.
YAPILIŞI:
Karnıbaharı bütün olarak haşlıyoruz.Haşlanan karnıbaharı ezip püre haline getiriyoruz.Karnıbahara yumurtayı,soğanı,baharatları,unu,kaşarpeynirini ekleyip iyice karıştırıyoruz.Karnıbaharlı karışımdan bir yemek kaşığı alarak galeta ununa bulayıp(ben normal una buladım çünkü o sırada galeta unum yoktu ama yine çok lezzetli oldu.)yağda kızartıyoruz.
Sosumuzu hazırlayıp köftelerin üzerine gezdiriyoruz ve sıcak sıcak servis ediyoruz.

AFİYET OLSUN..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler