KECI AYAGI


Keci ayagi benim cok sevdigim hamurisi cesitlerinden bir tanesi...Ben daha cocuk yaslardayken halam bunlardan cok yapardi.Türkiye'ye her gidisimde ondan tarifi almak istiyordum ama hep unutuyordum.En son bu sefer unutmadan icine ne konuldugunu sordum.Bana malzemelerin miktarini söylemedi,sadece icine ne konulacagini anlatti.Ben de gecen gün malzemelerin miktarini kendime göre ayarlayip yaptim ve cok lezzetli ve yagda pismesine ragmen hafif oldu.Tarifi sizlerle paylasmak istiyorum;

MALZEMELER:

1 cay bardagi yogurt
2 cay bardagi ilik su
1 cay kasigi karbonat
tuz
aldigi kadar un
kizartmak icin siviyag

YAPILISI:

Yogurma kabina malzemelerin hepsini katip kulak memesi yumusakliginda bir hamur yaptim.Hamuru 10 dakika kadar dinlendirip,ikiye böldüm.Her iki parcayi silindir seklinde bir parmaktan daha genislikte uzattim.Sonra yaklasik üc cm uzunlugunda parcalara kesip,her iki ucundan hafif kestim.Daha sonra Kizgin yagda kizartip hemen servis yaptim.
Not:Hamurun icine tuz yerine seker koyup,üzerine pudra sekeri de serpip tatli keci ayagi elde edebilirsiniz.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler