KURU MEYVELİ,YER FISTIKLI, MISIR UNLU KEK

MERHABALAR,SELAMLAR,SEVGİLER BENDEN SİZE :)
İstemeyerek blogumdan uzak kaldım,tarif yayınlarıma ara verdim, sizleri ziyaret edemedim :(    sağlık problemlerim malum devam ediyor,kuvvetli bronşit rahatsızlığı yaşadım hala tedavim sürüyor,1 hafta önce de eşim ameliyat oldu elhamdülillah iyileşiyoruz:)
beni mazur göreceğinizi ümit ediyorum
bu güzel ve lezzetli kekin malzemeleri :
3 adet yumurta,
1 su bardağına yakın şeker(ne kadar az olursa o kadar iyi olur,kuru meyvelerin şekeri yetiyor),
yarım su bardağı süt,
yarım su bardağı yoğurt,
1 su bardağına yakın sıvı yağ,
yarım su bardağı buğday unu,
mısır unu (yaklaşık 2,5-3 su bardağı),
1 paket vanilya,
1 paket kabartma tozu,
kırılmış,iri dövülmüş tuzsuz yer fıstığı,
hurma,
kuru kayısı,
kuru incir,
kuru üzüm(çekirdeksiz sarı),
portakal kabuğu rendesi


daha önce yayınladığım * MISIR ÇÖREĞİ *tarifim burada

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler