Lor Salatası


Merhabalar sevgili dostlar :)
Değişik hava reaksiyonları sonucu yine hastayımmm:)) Evett yine nezleyim:) Bırakın bir gün sıcak bir gün soğuk olmasını, gün içinde sürekli değişiyor hava burada:) Günlük güneşlik pırıl pırıl bir sabah uyanıyoruz, iki saat sonra fırtına yağmur ortalık karışıyor :) Sonra hop birden güneş açıyor yine sıcak :) Soğuk olduğunda kaloriferler yanmıyor, sıcak olduğunda yanıyor, ince mi giyelim kalın mı bilemiyoruz:) Sonunda da hasta oluyoruz:) Annem nezle oluşumu pazar günü duş alıp iki saat sonra kendimi sokağa atmama bağlasa da ben düzensiz havalardan diyorum :)
Öyle böyle ama bahar hissettiriyor kendisini :) Bizim apartmanın az ilerisinde müstakil bir evin bahçesinde tavuklar var:) Civcivleri çıkmaya başlamışlar çok şirinler:) Ben tavuklardan bahsederken eminim ki İstanbul Masal' ım gülüyor kikir kikir biliyorum :) Neyse, ağaçlar çiçekten yaprağa dönüyor yavaş yavaş :) Doğa uyanıyor, ben de köyü özlüyorum tabii :( İnşallah haziranda gidiyoruz yine köy hasret gidermeye :)
Bugün sizlerle Annecikler Günü Kahvaltısı'na hazırladığım salatam olan Lor Salatasını paylaşmak istiyorum :) Tarif sevgili Papatya'ma ait, zaten onun tarifleri için ayrı bir defter alıp oraya tutacağım tariflerini :)
Ben nasıl yaptım, işte burada;

Malzemeler:
250 gr. lor peyniri
2 dal taze soğan
2 adet kapya biber (ben eklemedim)
2 adet çarliston biber
2 adet domates (benden)
1 kase iri kıyılmış ceviz içi
Bir tutam maydonoz
Tuz, karabiber, kırmızı toz biber, kimyon
Zeytinyağı

Yapılışı:
Derin bir kaba lor peyniri dökülüp, topakları varsa ufalanır.
Üzerine incecik kıyılmış biberler, soğanlar, maydonozlar, küp küp doğranmış domatesler, cevizler ve baharatlar eklenip, zeytinyağı da ilave edilerek harmanlanır.. Servis tabaklarına alınan salata, üzeri maydonozlar ile süslenerek servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun :)

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler