SOĞAN SALATASI***İÇLİ KÖFTE ***AÇMA

Özellikle et ve kebap türü yemeklerinin yanına çok yakışan bir salatadır soğan salatası.Özellikle de bol ekşili olursa....

MALZEMELER:
2 tane kuru soğan,
limon,
sumak,
arzu edilirse ince kıyılmış maydanoz.
HAZIRLANIŞI:
Kuru soğanları incecik doğruyoruz.Tuzla suda ovuyoruz.Suyunu iyice süzdükten sonra servis tabağına alıyoruz.Üzerine bolca sumak ekliyoruz ve bir limonun suyunu sıkıyoruz.Biraz da tuz ekliyoruz.İyice karıştırıyoruz.Eğer istenirse ince kıyılmış maydanoz da ekleyebiliriz.Sonra da afiyetle yiyoruz....

İÇLİ KÖFTE

Bu gün bir arkadaşıma ziyarete giderken içli köfte yaptım ,götürdüm.Çok beğenildi.Ben üzerine sos hazırlıyorum ve sos lezzetine lezzet katıyor.Sosu hazırlaması basit 2 diş sarımsağı az tuzla ezip,bir yemek kaşığı biber salçası ve 4-5 yemek kaşığı zeytinyağı ile karıştırıyoruz ve içli köftelerin üzerine sürüyoruz.

İçli köftenin tarifi BURADA..Ama sayfanın biraz altına bakın lütfen en üstte değil çünki biraz aşağılarda...
AÇMABu nefis açmaları da arkadaşım için yaptım,yumuşacıktı...Açmanın tarifi ise BURADA...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler