YOĞURTLU PİDE KEBABI

Yeni eğitim-öğretim yılının başlamısıyla birlikte ben de acaip bir yoğunluk,koşuşturmaca başladı.Diyebilirim ki başımı kaşıyacak zamanım yok.Bu yıl tayinim de çıktı,artık her sabah çok erken kalkıp başka bir ilçeye gidiyorum.Okuttuğum sınıfta 1.sınıf olunca akşam eve geldiğimde resmen pestilim çıkmış oluyor.Mini mini birler çok tatlı ama çok yorucular doğal olarak.Bu yüzdendir ki sitemi eskisi kadar hızlı güncelleyemiyorum.

Yoğurtlu pide kebabı Ramazandan kalma bir tarif.Ancak yayın sırası geldi.Ama hem basit,hem doyurucu,hem de göze hitap ediyor.

MALZEMELER:
1 pide,
500 gr kuşbaşı et,
400 gr yoğurt,
maydanoz,
1 domates,1 sivri biber
tuz,pulbiber.
YAPILIŞI:
Eti düdüklüde haşlıyoruz.Tavaya sıvı yağ koyup etie biraz tuz atıp baharatlarla birlikte soteliyoruz.Diğer yandan pideyi yine başka bir tavada veya tost makinesinde ısıtıyoruz..Küp küp doğruyoruz.Servis tabağına diziyoruz.Üzerine sotelediğimiz eti ,etin üzerine de yoğurdumuzu koyuyoruz.Yoğurdun üzerine pulbiberli kızgın yağ gezdiriyoruz.En son olarakta ince kıyılmış maydanoz serpiyoruz.Yanında domates ve biberle süslüyoruz.Sıcak sıcak servis ediyoruz.
AFİYET OLSUN...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler