YUMURTALI KIYMA KAVURMA

Yumurtalı kıyma kavurma benim en favori yemeklerimdendir.Canımın yemekle fazla uğraşmak istemediği zamanlarda bence hem pratik hem de çok lezzetli bir yemektir.Yanına sıcak bir çorba,salata ve yoğurtla nefis bir ziyafet sofrası oluşturur.E üşenmeyip bir de tereyağlı bulgur pilavı yaparsanız tadından yenmez...Böyle anlattığıma bakmayın ben tadına bile bakmadım,ama kokladım.mmmmm müthişti...

MALZEMELER...
500 gr kıyma,
1 baş iri soğan,
2 diş sarımsak,sıvıyağ,
1 tatlı kaşığı biber salçası
tuz,karabiber,kekik,pulbiber.
2 yumurta.


HAZIRLANIŞI:

Soğanı incecik kıyıyoruz,sıvı yağda pembeleştiriyoruz.Kıymayı ekleyip iyice pişiriyoruz.Daha sonra tüm baharatları ekliyoruz.(Ben yemekleri bol baharatlı seviyorum).Altını kısıyoruz.Güzelce karıştırıyoruz.Ocaktan inmeye yakın 5 dk önce yumurtaları kırıyoruz,kapağını kapatıyoruz.İki üç dk .içinde de ocaktan alıp sıcak servis yapıyoruz..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler