Bahçedeyiz.... Mutlu Hafta Sonları..

Merhabalar.... Mutlu sabahlar.. Mutlu Günler sevgili dostlarım...
Bugün cumartesi işteyiz..amaa yarın pazar evdeyiz.. ve bahçedeyiz ve ormana gideceğiz.. Tam da bizim evin karşısında uzuunnn boylu çamları ile kuş cıvıltılarına, karacalara, tilkilere, tavşanlara, kirpilere kısacası doğaya ev sahipliği yapan bir korumuz var.. İnanın orada bir ağaçkakanın sesini dinlemek kadar güzeli yok... Yada guguk kuşlarını..:)) Flash Diskte fotoğrafları yokmuş ormanın amaaa daha sonra paylaşacağım sizlerle:))
Bugün bahçemizi paylaşmak istiyorum sizlerle.. Biliyorsunuz ki kastamonuya Mayıs ayında geldik.. Bir hafta da evin badana boya temizlik ve yerleştirme işlerini hallettik attık kendimizi bahçeye.. Önce diz boyu olmuş otlarını temizledik... Sonra dikenleri ve yaban ısırganlarını.. Isırganları değerlendirmek istedik ama artık çok büyümüşlerdi ve amacına ulaşmazdı..
Neyse efendim bahçe önce bellendi, sonra çapalandı hepsinde annemin, benim ve kardeşimin emeği geçti.. Çok yorulduk ama çok zevkle yaptık.. Güldük eğlendik..:)) Yeni kazılmış toprakta çıplak ayak gezmek gibisi yoktur.. bunun zevkini tarif edemem:)) bakınız bahçeyi kardeşim belliyor:)) bende o sırada annem ve babamla mola vermişim fotoğraf çekip ayran içiyorum:))
....sonra ekim yerleri hazırlandı ve barbunya fasülyeler, çalı fasülyeleri, bezelyeler, domates fideleri, bamyalar, dereotları,karalahana, beyaz lahana , semizotları, maydonoz, patlıcan fideleri, biber fideleri, dolma biber fideleri, sakız kabağı,  ekildi bir bir.. ve büyümeye başladı... Daha bir çok ürün vermedi meyvesini ama verme aşamasında...
Öncelikle benim için en değerli olanlar çileklerden başlamak istiyorum.. Çileklere köydeki komşular çok iyi bakmışlar yokluğumuzda sağolsunlar.. Geldiğimizde çiçekteydi.. Yaklaşık bir ay yedik çileklerini..
İşte çiçekteki çilekler..

sonra o çiçekler çileğe dönüştü ve ben sabırla bekledim kızarmalarını..

ve bir ay boyunca her gün sabahları yaptığım hasat... aldığım zevk paha biçilemez..

Buyrun fasülyelere;bunlar barbunya fasülyesi..
Bunlarda semizotları toplamaya az kaldı..
Bunlar bezelyeler dökmeye başladı daha içleri dolacak....
Ve bezelyeler gelin gibi bembeyaz çiçeğe büründüler bakınn...

Bunlar maydonozlarımız...
ve biberlerimiz daha tomurcuklandılar henüz... çiçek açacaklar..
bunlar da kabaklarımız daha çiçek açmadılar.. çiçeklerinden dolma yaparız belki ne dersiniz:))


Bu haftalık bahçe kesitlerimiz bu kadar canlarımmmm:))  haftaya geri kalan ürünleri göstereceğim sizlere.. :))
Son olarak bizim fabrikanın maskotunu göstermek istiyorum size.. Karşınızda Hindi Hüsmenn:)) Şu anda tüy değiştirme zamanı o yüzden pek havalı görünmüyor:))

Bu haftalık bu kadar canlarımm..:)) İnanın insanın kendi yiyeceğini kendi yapması kadar güzel birşey yok.. Bundan sonra Allah kısmet ederse her cumartesiyi bu konuya ayıracağımm ve sizlerle doğal yaşamımı paylaşacağımm:))
Mutlu hafta sonları diliyorum sizlere..
Sevgilerimle..
Deniz, çilek kızınız, kalpkurabiyeniz..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler