Közlenmiş Salata ve İlk İftardan Kareler...

Günaydınn canlarımm:))
Bu sayılı ama mübarek Ramazan Günlerinin ikincisinde tüm enerjimle sizlerleyim:)) Hepinizin keyiflerinin yerinde olmasını diliyorum..
Dün akşam ilk iftarımızı yaptık balkonumuzda yaz aylarına denk gelmesi sıcaklar bağlamında zor olsa da keyifli de oluyor hani.. Dün sevgili Merveciğime de dedim sebze bol meyve bol daha ne isteyelim ki allahtan.. İftardan sonra yürüyüş yapabilecek zamanımız da var..Ne ala..
Dün akşam iftar sofrasını hazırlarken evimiz tek katlı olduğundan salonun camı önünden televizyonu duyabiliyordum... Yurdumuzun iftar heyecanını dalga dalga yaşaması ne kadar güzel birşey.. Hep birden olsak belki bu kadar zevkli olmaz:) Her yörede ayrı sofralarla ama yüreklerde aynı heyecanla ne güzel de karşıladık :))
Şimdi sıra  salatada bu salatayı Ramazan gelmeden evvel yapmıştım pazar günü yani:)) Cumartesi akşamı misafirlere yanan mangaldan geri kalan ateşlerle elime ne geçtiyse közlemiştim:)) Domates, kırmızı biber, yeşil biber ve patlıcan:)) Domatesleri dayanamayıp yediğim için kalanlardan ertesi gün bu salatayı yaptımmm:))

Malzemeler:
2 adet közlenmiş patlıcan
2 adet közlenmiş kırmızı biber
2 adet közlenmiş çarliston ve sivri biber
1 adet domates
1 tutam maydonoz
1 tutam dereotu
Zeytinyağı
Tuz ve kekik

Yapılışı:
Közlenmiş sebzelerin kabukları soyulup özenle mini mini doğranır servis tabağına sıralanır. En son küp doğranmış domatesleri eklenip zeytinyağı, tuzu, karabiberi, maydonozu ve dereotu ile birleştirilip harmanlanır.. Zevke göre süslenip servis edilir...

Afiyet bal şeker olsunn:))

ve ilk iftarımızdan kareler paylaşmak istiyorum sizinle..
Sevgili babacığım çok sevdiği çilek kızı için çilekli yaz helvası almışş, ilk kez gördüm nasıl sevindim anlatamam..Kuru meyveli olanı da nefisti..
Vazgeçilmezimiz hurmamız..
Kaynatmış olduğum bir kazan kayısı kompostosu:)) (Tarifini vereceğim)

ve Anneciğimin elinden kemalpaşa tatlısı..Çalışıyor olduğum için haftasonu hariç iftarlar anneciğimin elinden olacak sanırım genellikle ama bazen süprizler yaparım:))

Cümleden Allah kabul etsin.. Hayırlı iftarlar dilerim canlarımm..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler