Schokoladentorte mit Dolce de Leche

Bu sıralar sıklıkla tart yapar oldum..Tartın tarifi klasikleşmiş tarifim yine..Hazırlaması pratik,pişmesi şipşak,bir de bunlara lezzeti eklenince başka tariflere ihtiyaç duymuyorum.
Dolce'den fazla fazla satın aldığımdan olsa gerek,her tarife uygular oldum..
En çok da fırınlanmış kek diliminin üzerine yakışıyor..
Bir ısırık alıp tadına varınca, bırakamıyorsunuz elinizden..Evde kalmış kek dilimlerinizi fırınlayıp,sizlerde ev yapımı dolce'lerinizi böyle değerlendirmek istersiniz belki..
Çikolatalı Tart
Tart tarifi için lütfen buraya bakınız..İçersine ayrıyeten 1 çay bardağı fındık kırığı eklemiştim.)
Çikolatalı Tart
Kreması
175 gr portakallı bitter (İngiltere'den)
1 büyük kutu baeren marke kahve sütü (konsantre)
kaffe sütü
2 yemek kaşığı dulce de leche
1 yemek kaşığı tereyağ
1 portakal kabuğu rendesi


Çikolata ve tereyağ benmaride eritilir.

İçersine diğer malzemeler karıştırılıp tartın üzerine dökülür.

Tepesi fıstık tozu ile süslenir.
Kayısılı Kek
Kayısılı pastayı geçtiğimiz yıllar içersinde bir kaç kez yapmıştım.Hafta sonu
kuzen benden kayısılı kek isteyince,bu keki o'na yapıp göndermiştim..
Aradan uzun bir süre geçtiğinden, tekrar sizlerle paylaşmak istedim..Tarifini merak eden arkadaşlar buradan bakabilirler..
Kayısılı Kek
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler