Farinabella Tuzlu Kek


Günaydınlar, hayırlı cumalar dostlar... Cumanın bereketi önce gönüllerinize, sonra mutfaklarınıza en son da sofralarınıza dolsun.. Tüm güzel niyetler kabul olsun diyorum...
Bugün sizlerle evvel de kakaolusunu paylaştığım Farinabella Keklerin Tuzlusunu paylaşacağım:)) Ben bu kek karışımı muffin kalıplarda değil baton kalıbımda yaptım içine kaşar peyniri ekledim nefis oldu geçen pazar sabahına yapmıştım bizimkiler kırıntı bile bırakmadılar..

Malzemeler:
1 kutu farinabella tuzlu kek
2 yumurta
1 çay bardağı yağ
1 su bardağı süt (kutudaki tarifte su yazıyordu)
 Kaşar peyniri rendesi
Zeytin parçacıkları

Yapılışı:
Derin bir kaba kek karışı dökülüp, yumurtaları, sütü ve yağı eklenip çırpılır.. En son kaşar peyniri rendeleri ile zeytin tanecikleri eklenip harmanlanır ve isteğe göre kutudan çıkan kalıplara, isteğe göre de baton kek kalıbına dökülüp 175 dereceye önceden ısıtılmış fırında pişirilir..
Afiyet bal şeker olsunn..:)

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler