Smoothie


Güzel ve keyifli bir akşamdan merhaba,
Günler hızla geçiyor,zaman su gibi akıyor.Zamana yetişemiyorum.Kah onun önünde gidiyorum,kah gerisinde kalıyorum.Ama hep şükrediyorum.Yapmak istediklerimi yapabildiğim için ve daha pek çok yapmak istediğim şey olduğu için.
İnsan hayatta bir şeyler yaptığı sürece ve tabii ki yaptıklarıyla var.
Havalar inatla ısınmıyor.Hala sabahları üşüyerek gidip,akşamları üşüyerek geliyorum.Fakat havalara inat evde yazı yaşamaya çalışıyorum.
Bu akşam bir hoşluk yapıp,ev halkına smoothie yaptım.Şu anda bu güzeller tükenmiş durumda.Hala damağımda tadı var.Zaten en sevdiğim şey doğaçlama yapılan şeyler.Akşam eve gelirken,hop kafamda bir ampul yanıyor.Hah diyorum,gider gitmez bunu yapacağım.Bu akşamın yanan ampul sonucu da,ortaya çıkan bu mis kokulu smoothie oldu.
Malzeme olarak istediğiniz meyveyi kullanabilirsiniz.Ben muz,çilek ve kivi kullandım.
Meyveleri soyup blendıra koyun.İyice karıştırın.İçine şöyle 2 ya da 3 kaşık kaymaklı dondurma ilave edin.Kırılmış buz parçacıkları smoothienin olmazsa olmazı.İsterseniz süt de ekleyebilirsiniz.Üzerini istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.Ben damla çikolata koydum.Sonra mis gibi meyve kokusu ciğerlerimi,tadı damağımı şenlendirdi.
Güzel ve bereketli günler dileğiyle...........
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler